Kategorie

3

2

-1

0

Nowości

Promocje

[]

Producenci
Promocje
Komoda Loramu
Komoda Loramu

200,00 zł

Cena regularna: 700,00 zł

Najniższa cena: 700,00 zł
szt.
Krzesło Maddock
Krzesło Maddock

200,00 zł

Cena regularna: 300,00 zł

Najniższa cena: 300,00 zł
szt.
Krzesło Spin
Krzesło Spin

280,00 zł

Cena regularna: 500,00 zł

Najniższa cena: 500,00 zł
szt.
Komoda Karis
Komoda Karis

320,00 zł

Cena regularna: 650,00 zł

Najniższa cena: 650,00 zł
szt.
Krzesło Pirini
Krzesło Pirini

250,00 zł

Cena regularna: 400,00 zł

Najniższa cena: 400,00 zł
szt.
Wersje językowe
Pytania i odpowiedzi

Opisz tu wszystko, co chciałbyś przekazać swojemu klientowi - wyjaśnienie problematycznych kwestii i odpowiedź na najważniejsze pytania pozwoli ci zminimalizować ilość maili i telefonów wykonywanych do Biura Obsługi w twoim sklepie. Zapełniając tę stronę konkretnymi i przydatnymi dla klienta odpowiedziami, będziesz mógł się skoncentrować wyłącznie na sprzedaży. 

Przykład:

1. Dlaczego powinienem wybrać sklep w modelu SaaS?
SaaS (z ang. Software as a Service) to oprogramowanie oferowane jako usługa – polega na korzystaniu z oprogramowania przez internet, niejako wynajęciu go od dostawcy. W tym modelu wszystkie obowiązki związane z utrzymaniem, aktualizacją, serwisem są realizowane przez dostawcę. SaaS umożliwia prowadzenie działalności z wykorzystaniem najnowszych technologii informatycznych bez długotrwałych wdrożeń i dużych inwestycji.

Jeśli przed rozpoczęciem sprzedaży online powstrzymywała cię obawa o samodzielne prowadzenie sklepu ze względu na brak specjalistycznej wiedzy, zaplecza technicznego lub konieczność zakupu serwera, to wybierając rozwiązanie w modelu SaaS nie musisz martwić się o te kwestie. By sprzedawać w internecie potrzebujesz jedynie urządzenia z dostępem do sieci. Zapomnij o informatykach, grafikach, a tym bardziej o specjalistycznej agencji i zacznij wreszcie prowadzić swój biznes.
Wybierając sklep w modelu SaaS nie ponosisz żadnych wydatków na sprzęt, zakup licencji czy instalację, cała infrastruktura (w tym zakup serwerów i ich utrzymanie) są w przypadku SaaS przeniesione na dostawcę oprogramowania.

Sklep internetowy w modelu SaaS jest rozwiązaniem gotowym, dostępnym od ręki. Uruchamiasz go wypełniając formularz, po chwili dostajesz dane do logowania i już możesz zaczynać. Nie ma nic szybszego i prostszego.

2. Czy grafika w sklepie internetowym ma znaczenie?
Psychologia zachowań konsumentów nie pozostawia złudzeń – decyzja o zakupach w danym e-sklepie podejmowana jest w ciągu kilku sekund. Wprawne oko klienta szybko ocenia atrakcyjność danej witryny i albo kupujący zostaje, albo bezpowrotnie porzuca dany sklep. Dobrze zaprezentowana strona główna, katalog czy też poszczególne produkty potrafią więc determinować odwiedzającego do zakupów. 

 


Tę stronę możesz zmieniać tutaj:
Panel administratora > Zawartość > Strony informacyjne > Pytania i odpowiedzi

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl